suprise! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Debbie Damen - WaarBenJij.nu suprise! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Debbie Damen - WaarBenJij.nu

suprise!

Door: debbiedamen

Blijf op de hoogte en volg Debbie

09 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Wat een verassing en ik wist helemaal van niets!! Allemaal familie,vrienden kenissen die uitgenodigd waren (door: ik denk van me zus en ouders)in de boetkeet en die mij vanavond kwamen uitzwaaien voor mijn reis naar cambodja waar ik ontwikkelingswerk ga doen. Met zijn alle kletsen over het werk wat ik ga doen en er er was zelf een boekwerk gemaakt aan informatie en foto's door mijn zus! Mama had boodschappen gedaan met allemaal lekkers om het feest compleet te maken!
Ik wil iedereen nogmaals hartelijk bedanken voor je komst, leuke cadeautjes, en al het sponsor geld!!
Ik weet zeker dat ik daar de bevolking erg blij ga maken met kleding, stukken zeep, babyvoeding en cadeautjes die ik namens jullie sponsorgeld kan geven! Om dit te kunnen geven is heel bijzonder..
Ik ga er ook zeker foto's van maken als ik het sponsorgeld in materiaal rechtstreeks op de goede plek breng!
Nog 6 nachtjes en dan ga ik.. ik kan niet meer wachten, maar ga jullie wel missen ;)

liefs, debbie


  • 09 September 2010 - 10:11

    Lisanne:

    Haai meis..

    Heel veel plezier in Cambodja..! Geniet van alles wat je meemaakt en ziet! Een hele mooie en leerzame tijd daar! En hou ons goed op de hoogte hé!

    Xx Lisanne

  • 10 September 2010 - 12:01

    Desirée:

    was leuk hé

  • 13 September 2010 - 16:23

    Petra Van Der Meij:

    Hoi Debbie
    heel veel succes met je reis he!

    Groetjes van ons allemaal
    Enne... voorzichtig zijn hoor xxxx Doei

  • 14 September 2010 - 02:02

    Relinda:

    Hoi Debbie,

    Ik wil je nog een hele goede veilige reis toewensen en veel succes. Tot Mails

  • 15 September 2010 - 07:16

    Wendy :

    Hey Debbie,

    Veel plezier! Laat me even weten hoe het was, wellicht ga ik de volgende keer daar ook naar toe.

    Groetjes Wendy

  • 15 September 2010 - 16:27

    Rejoen:

    Hey Debski,

    Vanmiddag nog uitgezwaaid en je zit nu op Schiphol te wachten op je vliegtuig..!! :-)

    Nog een hele fijne vlucht toegewenst en we kijken uit naar je eerste berichtje!!

    Groetjes uit Werkendam,
    Fam. Maaskant :-)

  • 16 September 2010 - 12:15

    Maartje:

    Heeeeey Debbie,

    Jammer dat ik je laatst op het werk niet meer heb gezien. Ik wil je heeeeeeel veel plezier toewensen!!! En doe voorzichtig he!

    Liefs, Maartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 39251

Voorgaande reizen:

15 September 2010 - 19 Oktober 2010

ontwikkelingswerk

Landen bezocht: