voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Debbie Damen - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Debbie Damen - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: debbiedamen

Blijf op de hoogte en volg Debbie

30 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Ticket geboekt naar siem reap cambodja via KLM op 15 september 2010 ik vlieg 's avonds om 20:45
verzekeringen en alle spulletjes die mee moeten al geregeld!
Ik kan niet meer wachten..

Via mijn forum hou ik jullie allemaal op de hoogte!

liefs, debbie

  • 31 Juli 2010 - 07:58

    Lisanne:

    Heej Meis..

    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen :)

    Kus Lisanne

    p.s. we moeten nog wel ff een date plannen voordat je gaat!

  • 09 Augustus 2010 - 13:25

    Desirée:

    stoer dat je gaat meid! Ik hou je site in de gaten!!
    groetjes

  • 09 Augustus 2010 - 17:42

    Magda:

    hee meissie!! Leuk dat we je zo nog kunnen volgen!!!

    Liefs, Xx Magda, Kees en Dino ;)

  • 10 Augustus 2010 - 17:47

    Mariska:

    Hey Debbie,

    Wil je alvast heel veel plezier wensen, zal de site in de gaten houden om alle te lezen.

    Groetjes

  • 25 Augustus 2010 - 09:37

    Amanda:

    Haii lieve meisje,

    Wat gaan we je missen zeg!! Natuurlijk onwijs veel plezier daar. Ik hoop echt dat je wat voor die mensen kunt betekenen, al twijfel ik daar eigenlijk niet aan. De aandacht die jij ze daar gaat geven is natuurlijk al geweldig.

    Ik heb me gelijk aangemeld, zodat ik goed op de hoogte blijf van al je nieuws daar.

    Geniet ervan, meisje. Je hebt er zo naartoe geleefd!! Zaterdag afscheid van je nemen, al ga je nog niet weg.. Maar,, zo komt het steeds dichter en dichter bij... Oeeh, spannend!!

    Tot gauw, knuffel en liefs, Amanda

  • 01 September 2010 - 08:20

    Rejoen:

    Hey Debski,

    Nog 2 weekies en dan gaat het gebeuren...! :-)

    Succes met de laatste voorbereidingen en geniet nog lekker van de laatste 2 weekies thuis, want we moeten je straks een maand lang missen! ;-(

    Ben echt supertrots op je dat je zulk dankbaar werk gaat doen!!

    Ps zoals beloofd, hebben Ilona en ik je foto's opgewaardeerd, want we willen natuurlijk niets van je werk missen in Combodja!! :-)

    Groetjes,
    Je zwager!

  • 06 September 2010 - 12:04

    Priscilla:

    Hey meis,

    Wil je nog even snel voor je gaat veel succes wensen. Ga zeker je site volgen. Vooral veel plezier.

    dikke kus

  • 06 September 2010 - 14:49

    Wieske:

    Hee Debbie,

    Wat lees ik nou, naar Cambodja, Wat ontzettend gaaf zeg..
    Wat ga je daar precies doen.

    Heel veel suc6 en ik hou je log in de gaten

    Groetjes, Wieske(die van geleden hé van het Amphia :D)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 39241

Voorgaande reizen:

15 September 2010 - 19 Oktober 2010

ontwikkelingswerk

Landen bezocht: